Monday, May 10, 2010

kuantan vs melaka

salam..hmm..lama dah x update blog..xde masa..terlalu bz,sekarang dah bulan 5..dah cuti sem dah pun..masing2 dah balik hometown masing2..aku?same as them..balik jgk..tp sekarang aku dah mula rasa sayang nk tinggalkan kuantan..sbb di kuantan,aku balajar mcm2 perkara..and dpt tau bnyk tentang perangai2 manusia..mcm2 ragam..di kuantan juga membuatkan aku bahgia dgn teman n kwn2..biasa la..nama pun hidup berdikari AND bebas..dan sekarang aku dah pun ade kat melaka..hurmm..guess what??bosan gile..aku terikat dgn semua aktiviti yg aku dah rancang..dah x free mcm kt kuantan..kena jadi driver kepada parents n my sis..fuhh..agak benggang jgk la,sbb dah biasa hidup sorang kn..tp bile dipikir pk kn balik..x patut aku mengeluh dlm hal ni..selain dri tngungjawap belajar,kena ade tnggungjawap juga pada keluarga..dah 4 bulan stay jauh dari family..so,bila cuti yg sebulan lebih ni je ada..aku patut spend masa dgn diaorang..aku kena tolong ape yg patut dgn masa suntuk yg ada ni..kesian kt parents kn..penat..so,i'ill try my best to make them happy and help my parents as hard as i can..remember,NO MATTER WHAT,FAMILY COMES FIRST...

1 comment:

  1. agree with this one, no matter how hard and how bad your life is, your family cant be put aside, they are your everything :)

    ReplyDelete