Thursday, August 5, 2010

masa oh masa..!!

hye..da lama x update blog..bkn xnk update just malas n agak bz la sekarang nih..sedar x sedar da nk hbs dah pembelajaran aku kt shahputra kuantan ni..rasa mcm sekejap je..masa oh masa..i am sure i will be miss all the memory remains here. back to story..kadang2 aku rasa down dgn study,kdg2 aku rasa happy..aku pun xtau apa yg aku nk sebenarnya...yg aku tau..aku kena teruskan n habiskan apa yg aku da mulakan 2 thun dlu..walaupun hati aku dah xde kt sini..tp aku kena ubah mind set aku..x lama je lg.sabar2...aku rasa sem 5 ni la mcm2 masalah yg aku dpt..lps satu2..selamat la ada kwn2 yg support n bg semangat kt aku..klu x..hmm..xtau la..ada jgk kwn2 yg bila kite senang,dicari..bila kita susah ditingalkan..adat manusia mmg mcm tu..tp tu sume xde masalah bg aku..buat hal sendiri lg bgus dri peningkan kepala pk pasal org lain..apa yg aku tau..aku just kena hbskan study ni..tu je..so..hope its gonna be just fine..chaiyok2 wanny wenny!!!

No comments:

Post a Comment