Thursday, August 5, 2010

Pertama Di Perak...Dia Yg Pertama..


salam..just nk share suke suki story skit ni..baru2 ni,aku pertama kali menjejakkn kaki ke tanah perak..wow..feels so excited to be there..akhirnya sampai jgk aku ke ipoh...thanks to my sayang sbb bawak kn jalan2 kt sana..sbb dia pun org sana jgk..huhuhu..so,rasa selamat la sikit..permandangan kt sana best..penuh dgn bukit2 yg cntik..jalan raya pun x busy..x panas sgt..cukup selesa dan bersederhana..first time jgk merasa makan di dataran ipoh..ada bnyk gerai2 kt situ..xtau la aku mana satu yg best..mkn char kuey tiaw bersama sayang ku,along,ika n ikin..best2...masa mula2 nk g situ semua org pandang aku..haha..segan..mungkin sbb aku sibuk tgk2 keliling kot..maklum la..first time dtg tempat org..lps tu syg ku bwk g karaoke tempat dia selalu karaoke...(dlm hati ckp) 'boleh thn jgk dia nih'..huhu..everything goes so smoothly walaupun ada ensiden2 x best yg x perlu aku bgtau...tp at least aku tau yg sygku tu kuat cemburu n n harap dia boleh kurangkan hisap rokok..:)) the next day dia bwk jalan2 kt tempat dia..best2...pekan yg hijau,aman dan yg penting pemandu2 kt sana berhemah n baca bismillah sebelum lampu hijau..haha..dia bwk g office dia.tp agak sedih,eletrik xde masa tu.so kena la wat keje kt luar..cian sayangku tu,hbs berpeluh2..then,dia kenalkn dgn kwn2 dia..semua sporting..n aku dpt sorang akak baru..DAN aku juga tlh dibuli n disuruh isi borang tender..amboi2...haha..tp best!! pengalaman kan.. rindu sgt kt korang!! time nk balik dia hntr sampai stesen bas n dia temankan sampai aku naik bas n bergerak balik kt kuantan.. :(( rasa sedih sgt....xnk la cite..nnt sedih n nangis lg..but that memory will always in my mind forever.......sekarang aku just tggu sygku pulak dtg melaka...miss him so much beboy..yuyu...

1 comment: